Subject: Päring „Competent Authority“ kohta vastavalt Data Acti (EL määrus 2023/2854) artiklile 37 Eestis
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 12:00:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud adressaat,

Sooviksin teada, milline asutus Eestis on määratud „Competent
Authority“-ks Data Acti (EL määrus 2023/2854) artikli 37 alusel.

Kas saaksite mulle edastada asjakohased kontaktandmed või suunata minu
päringu vastutavale osakonnale?

Ette tänades,

Lugupidamisega,
David Fuoss

Siemens Energy Global GmbH & Co. KG
Legal & Compliance
SE LC GS CPRD

Siemenspromenade 9
91058 Erlangen, Deutschland
 <mailto:[email-masked]> mailto: David.Fuoss
@siemens-energy.com
 <http://siemens-energy.com/> siemens-energy.com

Siemens Energy Global GmbH & Co. KG; Sitz der Gesellschaft: München,
Deutschland; Registergericht: Amtsgericht München, HRA 111200; Persönlich
haftende Gesellschafterin: Siemens Energy Management GmbH; Vorsitzender
des Aufsichtsrats: Joe Kaeser; Geschäftsführer: Christian Bruch,
Vorsitzender; Karim Amin, Maria Ferraro, Tim Oliver Holt, Anne-Laure
Parrical de Chammard, Vinod Philip; Sitz der Gesellschaft: München,
Deutschland; Registergericht: Amtsgericht München, HRB 241345
Siemens Energy ist eine durch die Siemens AG lizenzierte Marke.